اهنگ جدید خواننده ی مهبوب عماد بنام دخترعموجان
love me
با وب سایت ما بروز باشید

 

 

دانلود آهنگ جدید عماد به نام دختر عمو جان

Download New Song By Emad Called Dokhtar Amou Jan

 

تنظبم : سعید جیرا / موزیک : عماد و متی الکت

متن آهنگ عماد به نام دختر عمو جان

دختر عمو جان دختر عمو جان دختر عمو جان

دختر عمو جان ناز نکن تو خیلی ماهی

دختر عمو جان خوشگلی و خیلی ماهی

دختر عمو جان قهر نکن تو عشق مایی

دختر عمو جان قهر نکن عشوه نیا چقدر تو ماهی

بهاره دختر عمو لالی زاره دختر عمو خیلی ماهه دختر عمو

**********************************

چشمای تو دریای محبته عشق تو توی قلب من حقیقته

من میخوام دستاتو تو بارون بگیرم

با چشمام بگم به عشقت اسیرم

دختر عمو جان من تویی مهربون من تویی

آروم جون من تویی هم زبون من تویی

دختر عمو جان من مهربون من آروم جون من هم زبون من تویی

اخ بهار دختر عمو لالی زار دختر عمو خیلی ماهه دختر عمو

دختر عمو جان دختر عمو جان دختر عمو جان

دختر عمو جان دختر عمو جان دختر عمو جان

دختر عمو جان ناز نکن تو خیلی ماهی

دختر عمو جان خوشگلی و خیلی ماهی

دختر عمو جان قهر نکن تو عشق مایی

دختر عمو جان قهر نکن عشوه نیا چقدر تو ماهی

بهاره دختر عمو لالی زاره دختر عمو خیلی ماهه دختر عمو



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : دو شنبه 24 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط M.S.Foladi